We zijn eenvoudige jongens. Onze secretaresse is een overwerkte moeder van drie, wiens trouwring opmerkelijke gelijkenissen vertoont met die van één van onze partners. We slijpen onze eigen potloden en zoeken elke ochtend naar het beste paar schoenen in een kast waar overigens maar twee pakken in hangen. Eentje voor vandaag en eentje voor morgen. En of we dat pak nu moeten aantrekken of niet; we komen ons bed uit als een klant wérkelijk wil vernieuwen.
Waarvoor we ons bed uit komen
We zijn geïrriteerde jongens. We komen licht humeurig ons bed uit als we zien dat een bedrijf verstrikt raakt in verhullend en vervagend taalgebruik. Ooit begrepen wat –pakweg- een value proposition nou eigenlijk precies betekent? Nee? Nou, wij dan weer wel, maar ze veroorzaken verwarring, onduidelijkheid en dus efficiëntie-deficiëntie. Sorry … tijdverlies. Als we dat mogen aanpakken, komen we direct ons bed uit. We zijn effectief. We zijn most frankly.