user_mobilelogo

We zijn eenvoudige jongens. Onze secretaresse is een overwerkte moeder van drie, wiens trouwring opmerkelijke gelijkenissen vertoont met die van één van onze partners. We slijpen onze eigen potloden en zoeken elke ochtend naar het beste paar schoenen in een kast waar overigens maar twee pakken in hangen. Eentje voor vandaag en eentje voor morgen. En of we dat pak nu moeten aantrekken of niet; we komen ons bed uit als een klant wérkelijk wil vernieuwen.

We zijn bevlogen jongens. We staan direct in de fik als we zien hoeveel beter de koppeling tussen mensen en technologie in veel bedrijven georganiseerd kan worden. Daar worden we fanatiek van. Daar komen we direct ons bed voor uit. Dát willen we oplossen. Hoe dan ook. En dat lukt ons ook, by the way.

We zijn geïrriteerde jongens. We komen licht humeurig ons bed uit als we zien dat een bedrijf verstrikt raakt in verhullend en vervagend taalgebruik. Ooit begrepen wat –pakweg- een value proposition nou eigenlijk precies betekent? Nee? Nou, wij dan weer wel, maar ze veroorzaken verwarring, onduidelijkheid en dus efficiëntie-deficiëntie. Sorry … tijdverlies. Als we dat mogen aanpakken, komen we direct ons bed uit.

We zijn beslist frisse jongens. Ingezeept en strak gevouwen stormen we nog vóór de koffie naar binnen om er tot op de draad bezweet pas weer uit te komen, als we wéten waar en hoe het beter kan. Tegen die tijd heeft iedereen een gezonde hekel aan ons, zijn we onze onschuld kwijtgeraakt en hebben we zelf een gezond cynisme opgebouwd. Dan zeggen we: ‘Wreed bedrijf, maar wat laten ze veel kansen liggen …’ Als we dat constateren, dan wéten we; we zijn terecht ons bed uitgekomen.

We zijn gisse jongens. Jazeker, met jarenlange ervaring in bedrijfsprocessen, digitale technieken, communicatie, marketing en klantwensen zoals dat keurig hoort. Dus kunnen we zorgen voor een optimale samenwerking tussen mens en systeem. We maken er een geoliede machine van met klanten die écht tevreden zijn. Van dat soort werk konden we onlangs ons tweede pak kopen. We kwamen er terecht ons bed voor uit!

We zijn vóóral eerlijke jongens. Dat zit zo. We winden er geen doekjes om en praten de klant niet naar de mond. Wij zijn de weerstand die een bedrijfsleiding nodig heeft om alle beschikbare middelen vanuit een helikoptertje te bekijken. Zo laten we zien dát het beter kan en waar. We noemen dat digitaal volwassen worden. Zonder omwegen, zonder grote en dure projecten, dodelijk duidelijk, ontwapenend open en eclectisch eerlijk. Nou ja, daar komt iedereen toch z’n bed voor uit?

We zijn effectief. We zijn most frankly.

Wollig

Wollig 2.0

Wollige termen

View more
knokploeg

knokploeg

de most frankly's

View more
Wollig

waanzinnig

Waanzinnige verhalen

View more