Veel geïnvesteerd zeker? In bedrijfsadministratie, managementsysteem, order intake, klantrelatiemanagement, digitale communicatie, marketinginformatie, paniekerig rondrennende pc-eenden, dito marketingmeisjes en zwaar gestreste, leasebaksalesjongens. Alles op z’n plek? Loopt het goed? Levert het op? Voldoende? Kan het beter? Kan niet anders dan dat u zich die vragen voortdurend stelt. Wij helpen die vragen beantwoorden. most frankly.
We helpen bedrijven nóg klantvriendelijker en dus succesvoller te zijn. Ja hoor...we hóren het u denken. Mag. Maar wij zorgen ervoor dat onze klanten zich digitaal volwassen gaan gedragen. Take it or leave it. Even uitleggen? Wij zien steeds weer dat bedrijven alle digitale middelen inzetten, maar dat de strategie ontbreekt en vooral, dat er geen bewuste en uitgekiende koppeling bestaat tussen klantbeleving en het bewustzijn van medewerkers en de interne systemen en procedures die ze gebruiken. most frankly.
We rijden ons digitaal volwassenheidsmodel naar binnen en leggen u binnen een krap kwartiertje uit hoe het werkt, wat het oplevert en hoe we te werk gaan. Daarna volgt er bij u natuurlijk ongeloof en verwarring, dus overstelpt u ons met argwanende en cynische vragen. Onder voorwaarde dat u ons de beste koffie in het duurste servies, door de mooiste secretaresse van uw bedrijf laat serveren, zullen wij die vragen gratis en uitputtend beantwoorden. Zodat u zult concluderen: die jongens zijn … most frankly.
Dus ons digitaal volwassenheidsmodel en onze diensten op het gebied van digitale strategie, online, beveiliging, social, mobile en optimalisatie, gecombineerd met uw onvolprezen koffie zorgt voor de vertaling van de traditionele corebusiness van bedrijven naar een optimale, innovatieve digitale dienstverlening. Zo, dat hebben we mooi gezegd … most frankly.